AUTORYZOWANA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA

Klient Warty zgłosi szkodę przez Facebooka!

Klient Warty zgłosi szkodę przez Facebooka!
Jako pierwsze TU na rynku, WARTA wprowadza możliwość zgłoszenia szkody przez aplikację
Facebooka – Messenger. Dzięki temu Klient może przejść przez cały proces likwidacji szkody w Warcie wykorzystując swój smartfon.
 
Większość  Klientów posiada profil na Facebooku i coraz więcej spraw załatwia przez Internet. Mając na uwadze ich wygodę i preferowany sposób kontaktu Warta otworzyła swój profil na Facebooku, którego nadrzędnym celem jest użyteczność dla Klientów i ułatwienie im kontaktu z nami. Kluczowym rozwiązaniem jest możliwość zgłoszenia szkody za pomocą Messengera – jednego z najpopularniejszych komunikatorów. Dzięki temu Klient posiadający smartfona może przejść przez cały proces likwidacji swojej szkody bez konieczności kontaktu telefonicznego czy spotkania z rzeczoznawcą.
 
 
Co daje Messenger Warty?
Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii dostępnych w aplikacji Messenger, w tym m.in. bota czy „NLP” (Przetwarzanie Języka Naturalnego), Klienci mogą skorzystać z trzech funkcjonalności:
  • Zgłoszenie szkody – korzystając z tego rozwiązania Klient może w kilku intuicyjnych krokach zgłosić szkodę majątkową w Warcie, w tym z tytułu polisy OC komunikacyjnego. Liczba danych wpisywanych przez poszkodowanego została ograniczona do niezbędnego minimum. Po ich wypełnieniu klient otrzyma potwierdzenie zgłoszenia, a przez kolejne kroki może przejść korzystając z aplikacji Warta Mobile.
  • Baza wiedzy – to rozwiązanie umożliwia znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Klientów dotyczące ubezpieczeń, procesów, obsługi Klienta czy produktów Warty. Odpowiedzi dostępne są 24/7.
  • Kontakt – rozwiązanie umożliwiające kontakt z Wartą, w tym szybkie połączenie z konsultantem Warty.