AUTORYZOWANA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA

Warta: 10 mln zł na walkę z koronawirusem zamiast na kampanię jubileuszową

Warta: 10 mln zł na walkę z koronawirusem zamiast na kampanię jubileuszową

Warta: 10 mln zł na walkę z koronawirusem zamiast na kampanię jubileuszową

Grupa Warta przekaże 10 mln zł na wsparcie walki z epidemią COVID-19. Firma wykorzysta na ten cel m.in. środki, które miały być przeznaczone na kampanię jubileuszową z okazji 100-lecia działalności. Ubezpieczyciel wesprze szpitale zakaźne pomagające Polakom w czasie epidemii. Ponadto uruchomi akcję „Zostań w domu i pomagaj”, która zakłada, że część składki ze sprzedaży zdalnej zostanie przeznaczona na lokalne działania w ramach walki z epidemią.

– W obliczu wielkiego wyzwania, przed jakim wszyscy stanęliśmy, Warta dołącza do szerokiej koalicji ludzi, firm i instytucji wspierających walkę z koronawirusem. Jesteśmy w sytuacji, gdy solidarność i odpowiedzialność społeczna jest najważniejsza. Dlatego też chcemy skierować nasze działania nie tylko do jednej wybranej grupy, ale szeroko – aby przeciwdziałać wszelkim skutkom wirusa, również społecznym i psychologicznym. Zadaniem ubezpieczycieli, w tym Warty, jest pomagać – i to właśnie staramy się robić w przemyślany i punktowy sposób. Chcemy, aby nasza pomoc trafiła bezpośrednio tam, gdzie jest obecnie najbardziej potrzebna, w tym także do społeczności lokalnych – mówi Jarosław Parkot, prezes zarządu Warty.Połowę z 10 mln zł Warta przekaże szpitalom, które są na pierwszej linii frontu walki ze skutkami koronawirusa. Środki finansowe zostaną rozdzielone pomiędzy wybrane placówki zakaźne. W ten sposób zakład zamierza wspomóc te miejsca, gdzie pomoc w danej chwili jest najbardziej potrzebna.

Z kolei w ramach akcji „Zostań w domu i pomagaj” firma przekaże część składki z każdej zawartej polisy na działania związane z walką z epidemią COVID-19. Kwota wsparcia może łącznie wynieść nawet 5 mln. Do pomocy zaangażowano także agentów pracujących obecnie w trybie zdalnym. W myśl hasła „Zostań w domu” pośrednicy, którzy znają dobrze potrzeby w swoim otoczeniu, zarekomendują lokalne organizacje wymagające wsparcia w walce z koronawirusem. Całkowita pomoc zostanie równo podzielona na poszczególne województwa i przekazana zgodnie z rekomendacją agentów.

– Dziś ludzie potrzebują działań, które ich wzmocnią, pomogą budować wspólnotę i poczucie solidarności. Szukają pozytywnych wzorców i codziennych bohaterów, którzy dadzą im nadzieję. To oczywiste, że w tych trudnych chwilach powinniśmy być razem i działać wspólnie. Dlatego nasi agenci będą mieli realny wpływ na to, jak środki zostaną wykorzystane. Wierzymy, że chętnie włączą się w akcję i będąc blisko swoich społeczności, pomogą nam wybrać obszary wymagające bezpośredniego wsparcia. Chcemy w ten sposób, aby każdy z naszych agentów miał możliwość zaangażowania się i wniósł swój wkład w niesioną pomoc – dodaje Jarosław Parkot.

 

(AM, źródło: Warta)

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa:
https://gu.com.pl/rynek-ubezpieczen/warta-10-mln-zl-na-walke-z-koronawirusem-zamiast-na-kampanie-jubileuszowa/?utm_source=newsletter_316&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter-gazety-ubezpieczeniowej-2-4-2020